ژاپنی‌ها «آر.پی.جی ۷» مخصوص آب‌بازی عرضه کردند!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از مطالب خوشتون آمده باشد و از آن لذت برده باشید.در صورت تمایل در نویسندگی وبلاگ در قسمت نظرات برامون بنویسید. مدیریت وبلاگ" امیر حسین رحیم نظری"

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MEGA WEB و آدرس megaweb.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 608
:: کل نظرات : 23

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 16
:: باردید دیروز : 38
:: بازدید هفته : 16
:: بازدید ماه : 8881
:: بازدید سال : 22793
:: بازدید کلی : 207270

RSS

Powered By
loxblog.Com

ژاپنی‌ها «آر.پی.جی ۷» مخصوص آب‌بازی عرضه کردند!
شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 12:1 | بازدید : 780 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )
MEGAWEB: کودکی, نوجوانی و حتی جوانی ما پر از رویای بازی و فعالیت استو از ابتدا در تابستان‌های ما آب‌بازی نقش خاطره‌انگیزی داشته است اگر چه در جوانی‌امان, این بازی گاهی ما و اطرافیانمان را به دردسر انداخته و حتی در جامعه با محدودیت‌هایی روبرو شده‌ایم اما همچنان دلچسب‌ترین بازی تابستانی ایرانی‌ها همین آب‌بازیست.

اینها را در ابتدا گفتم تا بگویم شاید این بازی تنها برای ایرانی‌ها انقدر خاطره‌انگیز نیست چرا که اخیرا ژاپنی‌ها در ادامه روند تولید سلاح‌های گوناگون برای لذت بردن از این بازی, یک اسلجه آر.پی.جی ۷ را نیز به مجوعه وسایل آب‌بازی اضافه کرده‌اند.

شرکت ژاپنی مارودای اسلحه اسباب‌بازی آر.پی.جی ۷ را که به گلوله‌ها و یا بهتر بگویم موشک‌های پر از آب مجهز می‌شود با قیمت ۳۶۳ دلار روانه بازار کرده است. البته این مجموعه در قالب یک کیت به شما عرضه می‌شود تا شما سلاح خود را با دست خودتان بسازید.

پس از ساختن اسلحه کافیست موشک‌های آن را با آب پر کنید و قسمت لانچر موشک را نیز با استفاده از تلمبه با هوا پرکنید تا دقیقا نقش یک موشک واقعی را برای شما ایفا کند. در کیت به فروش رفته از طرف شرکت مبه تعداد کافی موشک در اختیار شما قرار گرفته تا زرادخانه خود را آماده کنید.

انتظار می‌رود این اسباب‌بازی تنها توسط بزرگسالان و افراد بالای ۱۸ سال مورد استفاده قرار گیرد. وقتی می‌گویم انتظار می‌رود یعنی هیچ جای امیدی نیست که توسط کودکان استفاده نشود! به نظر ما که هیچ جای امیدی برای عدم استفاده در سن پائین‌تر وجود ندارد! اگر در ایران هستید احتمالا چند وقت دیگر شاهد نسخه‌های چینی آن در بازار ایران خواهید بود و یا شاید همین الان!





:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: